just hush girl.

saatin kaç olduğunu gördüğümde pek de aldırmadım yine. pek yazacak bir şeyim olmasada geldim yine. aile dostu aptalınız burda! neyse, para için videosunu uzatan youtuber havasından sıyrılıp,söyleyeceklerime geçmeliyim. bu gece de fıttırırken kırdığım bir kaç duyguyu tamir etmeliyim. O’nu yolda gördüm. hiç umrumda değil gibi davranmaya çalışırken vücudum ve ruhum her hücresiyle gidip konuşmam için bana karşı bir mücadele veriyordu. yanlış şeyler hissettiğimi bildiğim halde galerimdeki hiç bir fotoğrafına dokunamadım. limon çiçeğim diye sevdiğim sen, geri kalan ömrümü senin benliğin altında geçirmek istediğim sen,nerelerdesin?  bensiz mutlu musun? özlüyor musun yaptığımız aptal ve eğlenceli deli saçmalarını? saçlarının kokusuma şu an soluduğum havadan daha çok ihtiyacım var. nolur geri gel…

sevgiler;turna

Yorum bırakın